vineri, 12 iulie 2013

Esti ultimul om.

E  cred ca a doua postare,dar in acelasi timp ultima. Toate au fost ca toate,recunosc,nu te-am iertat pana acum nici nu am uitat si nu cred ca o voi face vreodata. Pot spune ca om mai uracios ca tine nu am vazut si macar de-ar fi cineva din afara casei tale,dar sunt eu asa-zisul tau "copil". De ce e copil cu "? Pentru ca tu habar nu ai cum se creste unu,cum se intretine,cum se asculta,cum e sa-i fi si la bine si la greu,clar nu prin bani cum faceai candva ca sa compensezi faptul ca erai plecat mai mereu,toata lumea stie ca serviciul tau a fost de asa natura. In acelasi timp cat eram suparate ca nu erai acasa decat putin,ne bucuram si ne aducem aminte ce frumos era cand ne plimbam,cand faceam cate o "nebunie",desi erau si atunci certuri,in orice casa sunt,dar eu, toanele si ideile tale bagate in cap de o dobitoaca nu le voi asculta. Desi ar trebui sa fi una din fiintele pe care ar trebui sa le iubesc mai mult ca orice pe lumea asta,pe zi ce trece demonstrezi ca nu meriti nici cat ai si incet,incet vei pierde tot. Am inteles ca banii tai sunt pentru tine si altii,nu pentru noi,dar sa-mi scoti ochii pentru mancare a fost printre ultimile picaturi care au umplut paharul,cum spun eu: ti-ai dat foc la valiza. Esti  omul   care abea astept sa imi spui ceva sa pot sa te provoc si sa iti spun din nou si din nou tot ce am pe suflet,desi stiu ca iti e egal cu zero,uneori te doare,si pe mine m-au durut multe,dar tie iti era la fel.
Inchiei prin a-ti spune ca desi toate chestile astea ar trebui sa ma darame ma fac din ce in ce mai puternica si abea astept ziua in care voi fi de 10 ori mai bine decat ti-ai dori tu si sa-ti arunc tot ce spui ca mi-ai dat tu.

4 comentarii:

  1. Asta este atitudinea pe care o iubesc ! <3
    Draga mea,te apreciez pentru atata putere. Te apreciez ca esti curajoasa si pentru ca vezi si partea buna a lucrurilor . Oricum,este pierderea lui. A pierdut o persoana cu adevarat frumoasa din toate punctele de vedere. Isi va da seama la un moment dat de greselile facute,dar prea tarziu. Pentru ca trecutul nu poate fi schimbat..iar timpul nu-l putem intoarce..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar n-am cat o voi mai tine asa,dar ma bucur de celelalte lucruri frumoased= din viata:)

      Ștergere