duminică, 26 mai 2013

Mai bine de atat nici ca se putea spune

"Cândva am iubit şi eu un băiat, la fel ca tine. L-am iubit mult ♥ . Dar el nu mai avea aceleaşi sentimente pentru mine, aşa că a profitat de naivitatea şi de sentimentele mele şi şi-a bătut joc de mine ! S-a cuplat cu prietena mea cea mai bună ... Am aflat într-un târziu, sau poate mi-am dat seama de asta , şi a urmat o ceartă urâtă, o perioadă de tristeţe în care eram blocată în trecut. Ştii şi tu senzaţia , nu ? Apoi, i-am iertat pe amândoi..proastă alegere , nu ? Atunci pe moment am zis că nu..nu e. Că o să fie bine, doar cealaltă era aproape de mine. Şi am iertat şi am continuat să iubesc, cu ură, în schimb. Pentru mine nu mai era nici o speranţă totul era pierdut. Nu mai exista un "NOI", nu mai exista " BFF" . Am pierdut totul dar am căpătat o ură, o ură groaznic de profundă , care mi-a inundat până şi cel mai adânc colţişor al sufletului. Şi....au urmat certuri după certuri, care se terminau cu lacrimile mele. Cu starea mea foarte urâtă , dar cu nepăsarea lor. Dar ea era alături de mine. Până într-o zi..când, până şi ea mi-a călcat strâmb..." m-am despărţit de Y pentru X".....Aceaşi stare, aceaşi conversaţie , în schimb , calmă! Şi i-a ţinut puţin timp. Până l-am uitat eu. Şi ea s-a despărţit de el . Mă simţeam din ce în ce mai OK. Îl uitasem, mă înţelegeam bine cu amândoi. Dar am rămas cu ură pe ea şi pe el . Pentru că m-au dat la o parte. Pentru că m-au rănit. Cu el nu mai vorbeam.
Dar într-o zi..primesc mesaj :
" Bună. " Uimită , răspund şi eu cu un "Bună.." . Am început iar să vorbim , era el. Dar nu mai era El..băiatul perfect la care ţineam extrem de mult. Era EL , amicul şi atât. Cred că ştii şi tu.. senzaţia, nu ? Dar, fără farmec. Acum vorbim, pentru că poate se simte el prost. Nu pentru că vreau eu.
Rănită, cu ură în suflet . Cu inima ruptă în N bucăţi , trebuie să treci peste toate , nu ?! indiferent că cel care te-a rănit REGRETĂ sau nu." 
Postarea nu imi apartine,am gasit-o,dar ma descrie perfect pe mine acum vreo 2 ani poate... Partea aceea din trecut e acolo in trecut,dar cand am citit-o,totul mi-a revenit in minte de parca s-ar fi intamplat ieri. Continuarea mea e ca acum nimeni nu aminteste de acea intamplare si ne comportam de parca nu s-ar fi intamplat,dar stiu ca fiecare se gandeste la ce s-a intamplat,practic ce mi-au facut mie.Ea zilele trecute m-a intrebat de ce ajunsesem slaba? pentru ca am fost prea socata,deaia,pentru ca nu am vrut sa pun eu punct..EI doi sunt fericiti,fiecare are o relatie,iar eu astept baiatul care sa ma iubeasca si sa-l iubesc

5 comentarii:

  1. Ura nu e ceva placut si parerea mea este ca ea ne distruge sufletul.
    Poate ca ei sunt fericiti, poate vor fi asa pentru mult timp sau poate ca nu.Nimeni nu stie ce ne rezerva viitorul. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci i-am urat,pentru ca a fost un mod urat de a afla,acum nu.
      In ciuda a tot ce a fost,eu nu le doresc nefericirea..sper sa fie bine toata viata lor:)
      Multumesc de comentariu

      Ștergere
  2. Nu am trecut prin asa ceva momentan..si nu cred ca as vrea sa trec..Nu stiu daca ura ajuta la ceva,in schimb timpul vindeca ranile..

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum spuneam nu a fost ura,poate foarte multa dezamagire..timpul a vindecat totul:).
    Multumesc de comentariu:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Huh, ura nu e tocmai sentimentul cel mai oke, și în plus dacă ea era chiar un BFF și știa că-l placi pe acel băiat, stătea, zic eu, la locul ei, putea zice doar nu, dar deh...toți suntem fățarnici! :).

    RăspundețiȘtergere