sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Aiureli la 3 dimineata

Stand si ascultand muzica imi trec tot felul de idei prin cap,faptele mele de acum ceva ani pana in momentul de acum.Mi-am dat seama ca eu de cate ori am putut si am avut ocazia am fost langa niste persoane pentru care poate as da multe sa le fie bine la prima reactie,dar,gandindu-ma mai bine,poate nu ar merita nimic.De ce? Pentru ca mi-am dat seama,mai ales in privinta unei persoane ca desi am primit doar jigniri,rautati,glume pe seama mea(proaste evident),rau facut,furarea fericirii,tradare,eu am dat imbratisari,sfaturi,am stat mereu langa ea cand a avut nevoie si intelegeam din privirile ei ca nu e bine,ca nu vrea sa vorbeasca si discutam cu ea ca si cand mi-ar fi spus.Candva a zis ca eu stiam daca are ceva,chiar daca ea nu-mi spune,chiar asa e,stiu chiar si din niste mesaje daca vrea sa-mi spuna ceva,daca ii trebuie ceva,e fericita,trista.De cele mai multe ori am ascultat-o si am fost langa ea,desi NU A MERITAT de cele mai multe ori.Efectiv uitam ca am fost " dusmance" si a renuntat cum reunta de fiecare data cand apare cineva nou in peisaj,pentru ca,stie ca mereu sunt aici cand se intoarce..doar ca mi-e teama ca va veni ziua cand nu voi mai fi si multumirile ei nu vor fi de folos.Mereu mi-au placut faptele si nu vorbele."Cand vei avea nevoie de ajutor voi fi langa tine". Uite ca n-ai fost,un nimic,un fleac si chiar persoana care mereu ma streseaza prin simpla ei fire energica a fost cea mai implicata si ar fi sunat pe toata lumea sa nu ma lase sa plec. Am facut si rau,dar altii au facut multe mai rele ca mine si viata le-a dat pe cineva aproape,o persoana sa-i iubeasca si s-au avut mereu unul pe celalalt. Sunt impliniti,nu in totalitate si eu cer un amarat de prieten sa fie si langa mine cineva.Cu cat trec zilele,mai bine spus anii,sunt mai sigura ca voi ramane fara batrana.Oriunde as fi parca toti se feresc de mine sau nici nu exist..nu stiu cu ce am gresit..Satula de vorbe"va veni la momentul potrivit","toate la timpul lor","e cineva si pentru tine",adica nimeni,niciodata,nici unde.As vrea sa stiti ca tot voi fi langa voi pentru ca,viata mea ar fi ciudata fara voi,desi a voastra fara mine la fel.

Un comentariu:

  1. Postarea asta ma aduce mult cu gandul la mine..Se pare ca iar,ma regasesc in postarile tale.Mi-as dori doar sa nu fie asa.
    Roata se intoarce intotdeauna..si poate ca nu isi vor da acum seama de tot binele pe care il faceai,il faci pentru ei..dar la un moment dat ,cand vor ramane singuri..cu siguranta isi vor aminti .

    RăspundețiȘtergere